eladojakuzzik.hu, Ecospa, Ecojakuzzi

eladojakuzzik.hu, Ecospa, Ecojakuzzi

Senkinek nem ajánlott!

2019. június 01. - fillérb*szo

Ez a bejegyzés Novák Szabolcs úr "üzleti" tevékenységének értékelésére, és a leendő vásárlók védelmében jött létre. Kérem figyelmesen olvassa el mindenki, mielőtt medencét kíván vásárolni!

Senkinek nem ajánlom, legfeljebb annak, aki nagyon szeretne kiszúrni valakivel. Gagyi, kínai konténeres termékekről van szó, amelyek a nagy nevű márkák koppintásai. A medence vezérlések jó minőségűek (Balboa), azonban a kapcsolódó termék diplomatikusan fogalmazva nem első osztályú, sőt harmad sem… A nap UV sugarai már az első évben megkezdik a medencetestet és a lépcsőt is, a tetőemelő „lift” festése szinte azonnal lepereg az alumínium borításról. A keringető motor a kecsegtető UV vízkezelés ellenére hamar csapágyas lesz, szerintem nem kell részleteznem miért. (vö. Obi áruházak Lux-tools termékei c/a Beta szerszámok).  Tulajdonos úr természetesen Beta szerszámos kocsival villog az üzembehelyezéskor.  Olcsó húsnak híg a leve, mondhatnánk, persze. Azonban a tulajdonos, Novák úr hozzáállása a mind a vásárláshoz, mind a megvásárolt termékhez elvárt szolgáltatáshoz tragikus, de inkább a gyerekes a helyes megfogalmazás. A medencéről számlát sok esetben (beszéltem másokkal) nem ad a kedves vevőnek, mindenféle sztorikkal megágyazva értékesíti a medencéket sok esetben valamilyen jól hangzó mesével, pl. valaki megvette és nem kell neki, mert más színt kért, ezért nincs róla számla, és néhány százezer forinttal így olcsóbb lesz ha ezt válasszuk. Mit szól ehhez vajon az adóhivatal? Költői kérdés volt, bele sem merek gondolni. A legnagyobb gondot azonban mégsem ezek a népmesei attitűdök jelentik, hiszen nem tart senki, így Novák úr sem pisztolyt az egyszeri naiv vásárló fejéhez, hogy pénzt adjon ezért a sz*rért. Ez nem az ő hibája, ilyen a magyar mentalitás, szeretünk mindent okosba, occón megúszni. Elábrándozunk, hogy 5 m helyett csak 2 m, a hülyének is megéri, nem? Az igazi gondot mégis a medencékhez kapcsolódó „szolgáltatások” illetve azok teljes hiánya jelenti, konkrétan itt az „ügyfélkezelésre” gondolok. Ha új ügyfél vagy, Novák úr mézesmázos, szinte ölni tudnál, hogy belevághass a remek üzletbe. Lépcső is van, tető is van, lift is van, és ki is hozzák az árban? Ragadsz mint légy a tyúksz*rra. Azonban ha Novák úr már megkapta tőled a jól megérdemelt nyájemet, és később bármilyen (hangsúlyozom bármilyen, nem olyan orbitális, hogy pl. betonkockát ejtettél a medencébe) problémád van, jön először az ígérgetés, a halogatás, majd a bujkálás, telefon nem felvétel, teljes kapcsolat megszakítás, akár a szcientológusoknál . Lehet, hogy Novák úr is közéjük tartozik? Nem tudhatjuk, de tulajdonképpen teljesen mindegy, ha az ember kifizet cca 2 millió forintot valamiért, szeretné élvezni hosszú időn keresztül, még akkor is, ha olyan hülye volt, hogy csak az árcédulát nézte.  Tehát akkor most ott tartunk, hogy kifizettük a pénzt és vélt vagy valós problémánk van, be vagyunk sz*rva mert sosem volt még ilyen cuccunk, legfeljebb a TV-ben láttuk, vagy az edzőteremben huppantunk bele és nem érjük el a tiszteletre méltó Novák urat. Ha mindez az egyszeri naiv (hülye?), az értékesítőhöz segítségért forduló vásárlónak ez sem lenne még elég , akkor Novák úr a kitartó kérdezőket egyszerűen hívásszűrőbe teszi, és onnantól kezdve folyamatosan foglaltat fog jelezni telefonja  nekünk, a naiv ügyfélnek. Ezért említettem a gyerekes fogalmat, mert egy másik számról csörgetve ugyanaz a telefon hirtelen elérhetővé válik és jönnek a zavarodott kifogások külföldi utakról Németországba ahol a medencéket gyártják (a valóságban Kínában persze) és egyebekről. Ilyesmit a gimis lányok szoktak csinálni, amikor le akarják koptatni a szombati buli után mámoros telefonszámcserét követően rájuk nyomuló, ismeretlen fiatal legényeket amikor már vasárnap estére kijózanodtak. Ezt követően, ha semmilyen más remény nem marad a naiv ügyfélnek, akkor mehet reklamálni Szombathelyre a Nádtó utca, Vízöntő utca, Szent Imre herceg utca, Körmendi utca bermuda négyszögébe, vagy a Hand  & Grasshopper Kft.-hez, de csak persze ha már nem undorodott meg közben ettől az egésztől, amelyet végső soron magának köszönhet, mert fillérb*szó volt és nem nagyot akart álmodni olcsón. A tyúksz*r gyökere egyértelműen Szombathely, a Gödöllő, Pest megye és társai minden alapot nélkülöznek. Röviden ennyi, a leírtak saját és más, Novák úrral remek üzletet kötő fillérb*szók tapasztalatain alapultak, az objektivitást és a saját felelősséget elismerve véleménynyilvánításként lettek megfogalmazva, nem bántó szándékkal, ellenben maximális tisztelettel Novák Szabolcs úr irányába, hogy ennyi embert meg tudott, meg tud és meg is fog vezetni a jövőben ezekkel a remek termékekkel.  Köszönöm, hogy elolvasták, remélem mind Novák úr, mind a kedves vevők okulására szolgál. A végére egy személyes üzenet Novák úr részére: Kérem vegye figyelembe, hogy fillérb*szás ide, fillérb*szás oda, ez az üzletpolitika megengedhetetlen és mi, akik már benne vagyunk a mókuskerékben, mindent meg foguk tenni azért, hogy valamilyen módon segítséget kaphassunk. Tisztelettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eladojakuzzik.blog.hu/api/trackback/id/tr514873964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása